2 kunderådgivere til Bornholm

Vil du arbejde i en bank, der 16 år i træk er kåret til danskernes foretrukne bank? Trives du med at gøre en forskel for både kunder og kolleger – og vil du være en del af et velfungerende team med fælles mål?

Filialen på Bornholm

Helt konkret, så søger vi 2 kunderådgivere til vores filial på Bornholm.

  • En rådgiver til en fuldtidsstilling
  • En rådgiver til en deltidsstilling – minimum 60 % arbejdstid

Hos os er du en succes, når du har tilfredse kunder og bidrager aktivt til holdets udvikling. Vi arbejder tæt sammen, deler erfaringer på tværs og står klar til at løfte hinanden – for vores fælles mål er altid det vigtigste. Samarbejdet er ikke kun begrænset til vores lokale team – vi har en stor organisation i ryggen, og du har et hold af specialister, du altid kan trække på, hvis du har brug for sparring.

„Vi glæder os til at byde de nye rådgivere velkommen i en bank, hvor der er plads til forskellighed i vores fælles bestræbelser på at skabe et arbejdsmiljø, der sikrer høj trivsel og tilfredse kunder,” uddyber Leo Rasmussen.

Vi søger rådgivere, som ikke kan sige nej til:

  • Ansvar for egen kundeportefølje af privatkunder, hvor den personlige relation og helhedsorienterede rådgivning er i centrum
  • Muligheden for både fysiske og digitale kundemøder
  • Vigtigheden i, at dokumentationen er på plads i vores bevillinger og kendskab til kunderne
  • Opbakning fra specialister og et stærkt lokalt team
  • En bankkultur hvor udvikling, fleksibilitet og balance er i fokus

Vi søger dig, der:

  • Har erfaring med rådgivning fra den finansielle sektor og relevant uddannelse
  • Drømmer om relevant og proaktiv rådgivning, som gør en reel forskel for vores kunder
  • Er stærk til at opbygge langvarige relationer – og som er oprigtig nysgerrig på menneskers mål og ønsker i livet
  • Kan arbejde målrettet med at tiltrække kunder og bidrage til teamet

Vi vil være landets bedste arbejdsplads…

… og det er ikke bare tomme ord. Som medarbejder i Arbejdernes Landsbank får du plads til både dit arbejde og dit privatliv, med mulighed for hjemmearbejde. Vi prioriterer din udvikling og tilbyder løbende kompetenceudvikling samt karrieremuligheder. Det kan du læse mere om her.

Vi tilbyder også en række medarbejdergoder som sundhedsforsikring, tandforsikring, ekstra ferietillæg, 6. ferieuge, 5 omsorgsdage og meget mere, som vi glæder os til at fortælle dig om.

Er du klar til at blive en del af et stærkt team, hvor både kunder og kolleger trives? Vi vil løbende gennemgå ansøgninger og håber derfor, at vi hører fra dig snarest muligt.

Du behøver kun at sende et CV, men skriv gerne et par linjer om, hvorfor du søger jobbet. For at sikre en fair rekrutteringsproces, bedes du undlade at vedhæfte billede og oplysning om alder.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Privatkundedirektør Leo Rasmussen på tlf. 38 48 42 93 eller på mobil 30 54 64 59.

Ansøgningsfristen er d. 16.11.2025

Firma: Arbejdernes Landsbank

Læs mere